Volgende session: Jordy's Keuken inspiratielunch 2024

Gastheerschap

Gastheerschap

Horen, zien, denken en voelen

Goed gastheerschap draagt bij aan de ultieme gastbeleving. Er is vakkennis voor nodig, ambitie, doorzettingsvermogen, improvisatie en een goede glimlach. Wil jij jezelf of jouw personeel hierin verbeteren? Meld je dan aan voor de academy Gastheerschap die Harald Hovenkamp op 19 april in Foodyard verzorgd.

Gastheerschap

De basis van goed gastheerschap staat in teken van effectieve verbale én non-verbale communicatie. Gebaren en houding bepalen voor meer dan de helft het effect van onze communicatie. Door de non-verbale communicatie van jouw gasten te leren 'lezen', kun je zelfs meer omzet genereren.

Tijdens deze academy haalt Harald Hovenkamp praktijkvoorbeelden aan en geeft hij praktische verbeterpunten op basis van gastengedrag, zodat jij je als gastheer of -vrouw zekerder en beter gaat voelen. Dit veraangenaamt je werk. En je oogst lof bij je gasten!

Deze workshop ter waarde van € 199,- kun je bij Foodyard komen volgen voor maar slechts € 75,- per persoon.

Over Harald Hovenkamp

Gastheer Harald Hovenkamp van restaurant Kaatje bij de Sluis is lid van de Alliance Gastronomique en al bijna drie decennia werkzaam in de horeca. Op jonge leeftijd lieten zijn ouders hem al kennis maken met het ambacht: gastvrijheid werd er met de spreekwoordelijke paplepel ingegoten. Tijdens de middelbare hotelschool werkte hij al vroeg op Michelin sterrenniveau. Volgens Harald ligt de basis van gastheerschap in horen, zien, denken en voelen, zoals ook in zijn boek te lezen is.

Meer academies voor jou