Volgende session: Jordy's Keuken inspiratielunch 2024

Service en upselling

Service en upselling

Gemiddeld kijken gasten 110 seconden naar de menukaart, dat is nog geen 2 minuten. Daarbij kiezen ze vaak een gerecht uit dat ze al kennen. Tijdens deze academy leer je hoe je jouw gasten actief kunt adviseren en hoe je hiermee de besteding van jouw gasten kunt verhogen. Deze academy wordt gegeven door Nicole de Leeuw, ervaren horeca trainer bij Letsgoactive.

Servicegerichtheid

Nicole gaat met je aan de slag om een offensieve en gastgerichte werkwijze aan te nemen. Aandacht geven, adviseren in plaats van order taking en snelheid staan daarbij centraal. De volgende punten komen aan bod:

  • Wat is gastgerichtheid en wat bereik je ermee?
  • Hoe kun je gasten helpen i.p.v. alleen maar te verkopen?
  • Hoe kun je de korte-wensen-check toepassen op iedere gast?
  • Beeldend adviseren, wat is dat precies?

Verder gaan we oefenen met het ultieme gast-advies op basis van je eigen menukaart.

Deze workshop ter waarde van €199,- kun je bij Foodyard komen volgen voor slechts €75,- per persoon.

Over Nicole de Leeuw

Nicole de Leeuw is horecatrainer bij Letsgoactive. Ze is een ervaren horeca trainer met veel operationele ervaring in het restaurant.

Meer academies voor jou


Online
01:12 uur | gratis
Online
00:14 uur | gratis