Deze session vindt plaats op verschillende locaties en data, namelijk;
Hoe zorg je ervoor dat je gasten kiezen voor een mocktail van 6 euro in plaats van de simpele cola voor amper de helft van de prijs? Dát is waar we het in deze session over gaan hebben. Voor een deel heeft dat natuurlijk met psychologische beïnvloeding te maken, maar het feit dat je cocktails van stunning kwaliteit zijn, heeft natuurlijk ook effect op de keuze van je gasten.
Jeroen Beishuizen is een horeca- en verkooptrainer met jarenlange ervaring. Ooit volgde hij de hotelschool in Maastricht, inmiddels geeft hij al jarenlang verkoop- en gastvrijheidstrainingen bij vooraanstaande bedrijven als Albron, Douwe Egberts Sodexo en Subway. In deze Foodyard session zal Jeroen vooral laten zien hoe je het gedrag van je gasten kunt beïnvloeden. Dat doet hij op zijn kenmerkende, energieke wijze: vol verrassende praktijkvoorbeelden en innovatieve leermiddelen. Je gaat gegarandeerd de deur uit met handige tips en tricks voor bijverkoop en slim communiceren naar je gasten.
De Cocktail Club is gespecialiseerd in het leveren van verse, kwalitatief hoogwaardige cocktailoplossingen voor de horeca. In deze session maak je kennis met deze cocktails en ontdek je de voordelen van deze ready to drink producten. Je zult zien: een verbluffende cocktail is supersnel en eenvoudig aan je gasten te serveren.
Wil je bij deze session aanwezig zijn en profiteren van de slimme tips en tricks? Meld je dan nu aan via onderstaande formulier.
Connect met like-minded mensen, krijg antwoord op vragen en deel jouw ervaringen. Neem snel een kijkje en join the tribe.
Account aanmaken