Volgende session: Foodyard Market 2024

Employer branding met Arjan Elbers

Employer branding met Arjan Elbers

Personeelszaken waren lange tijd bijzaak in de horeca: contracten bestonden uit wat aantekeningen op een bierviltje en ‘goed werkgeverschap’ was iets waar vrijwel niemand zich om bekommerde. Hoe anders is dat anno 2023? Werkgeverschap is meer dan ooit een thema in de horeca. Sterker nog: personeel is een van de belangrijkste factoren voor het succes van een horecazaak. 

In deze Online Academy deelt recruitment-expert Arjan Elbers drie strategieën om de employer branding voor jouw horecazaak in te richten.

Hoofdstukken

1. Wat is employer branding?

Tijdsduur 2 minuten

Wat is 'employer branding'? En waarom is dit voor elke horecazaak superrelevant? Dat legt Arjan uit in deze eerste video.

Starten

2. Het juiste niveau van employer branding

Tijdsduur 2 minuten

Employer branding kun je op drie verschillende niveaus ontwikkelen. Wat is het verschil tussen een Employer Value Proposition (EVP), een Target Value Proposition (TVP) en een Job Value Proposition (JVP)? In deze video licht Arjan de drie verschillende strategieën toe.

Starten

3. Hoe maak je een EVP?

Tijdsduur 3 minuten

Arjan legt uit hoe je te werk gaat voor het maken van een Employer Value Proposition? (EVP)

Starten

4. Hoe maak je een TVP?

Tijdsduur 2 minuten

Arjan legt uit hoe je te werk gaat voor het maken van een Target Value Proposition (TVP).

Starten

5. Hoe maak je een JVP?

Tijdsduur 3 minuten

Arjan legt uit hoe je te werk gaat voor het maken van een Job Value Proposition (JVP).

Starten

6. Employer Branding, check! En dan?

Tijdsduur 2 minuten

Je strategie is bepaald en uitgewerkt, maar hoe dan verder? Dat vertelt Arjan in deze laatste video.

Starten

Word lid van de community

Connect met like-minded mensen, krijg antwoord op vragen en deel jouw ervaringen. Neem snel een kijkje en join the tribe.

Account aanmaken

Meer academies voor jou