Deze session vindt plaats op verschillende locaties en data, namelijk;
Marketing en social media spelen vandaag de dag een grote rol in de horeca. Hoe zorg je ervoor dat de online beleving naadloos aansluit op de beleving in jouw horecazaak? En wat zijn dé tips en tricks voor een ijzersterke social media strategie? Roger Bloem legt het in deze sessie aan je uit.
Roger ziet horecamarketing als het verlengstuk van de service in een restaurant. Hij noemt het dan ook vaak ‘online hospitality’. In deze sessie legt hij de de basisprincipes van een sterke onlinemarketingstrategie aan je uit, schetst hij het belang van deze strategie aan de hand van pakkende praktijkvoorbeelden en is er ook volop gelegenheid om vraagstukken uit jouw horecazaak aan hem voor te leggen. Na deze sessie staat niets je meer in de weg om succesvol (door) te bouwen aan jouw online hospilitality.
Roger Bloem werkte jarenlang als marketingspecialist voor bekende merken als Burger King, Smullers en SWIRL’S, tot hij in 2019 besloot om zich te richten op de branche waar hij in zijn vrije tijd het meest te vinden was: de horeca. Inmiddels heeft Roger een groot aantal restaurants in de markt gezet en is zijn klantenkring zeer divers: van snackbar tot sterrenzaak.
Connect met like-minded mensen, krijg antwoord op vragen en deel jouw ervaringen. Neem snel een kijkje en join the tribe.
Account aanmaken